5 Mayıs 2007 Cumartesi

Gripin-Böyle Kahpedir Dünya (Klip)

4 yorum:

Pınar dedi ki...

selam grup gripin siz harikasınız süpersiniz muhteşemsiniz adınızı bilmiyorum ama özellikle şarkı söyleyen bey sesiniz olan üstü.sabahtan akşama kadar alfa ve kral tv yi açık brakıyorum sen çıkınca içime ruh girmiş gibi oluyorum sevmediğim şarkınız yok hepsi süper sesin harika....Emre aydın la yaptıgınız düet te onun sesini senin ki gölgede bırakmış emre kızma bana ama....sen bir harikasın....Emre sen de süpersin

serap dedi ki...

slm gripin şarkınız çok güzel olmuş kılibde ona çok uymuş zamanım ılsa int hiç inmem hep sizin kılibi izlerim bu şarlı tam bana göre bu başarılarınızın devamını dilerim

mercan dedi ki...

bu grup bana hayatta olduğumu fark ettiriyor..... acılarını hissetmesi bence insanın hala hayatta oldyğunu gösterir.....

rapçılar:D dedi ki...

slm gripin süpersiniz gerçektende arklara katılıyorm hç bı kdr ii bir grup görmedim sayılır "böyle kapedir dünya"süper bir klip ve süper bir şarkı allah sarkı sözlerini yazandanda söleyendede bestesini yapandanda allh razı olsn tebrklr gerçektende